{فراخوان }

{فراخوان }

انجمن سینمای جوان بندرعباس با اهداف کشف جوانان مستعد در زمینه عکس و ارتقای سطح آگاهی عکاسان نسبت به مقوله عکاسی اقدام به تشکیل کانون عکس و پذیرش عضو برای آن می نماید.

برنامه ها ی کانون عکس:

نمایش آثار عکاسان استان، ایران و جهان در قالب اسلاید شو به همراه نقد و بررسی

برگزاری جشنواره و نمایشگاه عکس

تشکیل بانک عکس

برگزاری ورک شاپ های تخصصی با حضور اساتید برجسته کشور

برپایی اردوهای عکاسی(استانی و کشوری)

مقررات کانون عکس :

تمام برنامه های اعلام شده کانون عکس از تاریخ شروع به کار رسمی فقط مختص اعضا خواهد بود.

شرکت اساتید انجمن سینمای جوان در برنامه های کانون عکس بلامانع است.

اعضا موظفند حضور مستمر و فعال در برنامه های کانون داشته باشند.

اعضا موظفند کانون را در اجرای برنامه هایش حمایت و یاری رسانی کنند.

برای عضویت ضمن پر کردن فرم تقاضا، ۲ قطعه عکس پرسنلی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و در صورت داشتن، کپی مدارک هنری خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد نود و یک به دفتر انجمن سینمای جوان بندرعباس واقع در خیابان آیت ا.. غفاری – فرهنگسرای طوبی ارائه دهید . تلفن: ۳۳۴۷۶۰۵  تلفن مسئول کانون: ۰۹۳۷۸۲۴۵۵۹۷

لازم به ذکر است مسئولیت این کانون با آقای رهبر امام دادی از اعضای پیشکسوت و یکی از مدرسین عکاسی و تصویر برداری انجمن می باشد .

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فرم عضویت به دفتر انجمن سینمای جوانان بندر عباس مراجعه نمایند .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد مهدی تدین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://tadayoon.blogfa.com

جناب آقای امامدادی سلام طاعات وعباداتت قبول .
من محمد مهدی مهدی تدین مدرس دانشگاه در تهران هستم وعلاقه بسیار زیادی به جوانان فعال وعلاقمند شهرستانی دارم.
تلاش شما برای ارتقای سطح دانش بصری قابل تقدیر است .به عنوان یک کارشناس خوشحال می شوم اگر بتوانم اطلاعاتی را به علاقمندان وبلاگ خوب شما اضافه کنم.
ضمنا وبلاگ من یک منبع آموزشی عکاسی است که خوشحال می شوم به لینکهایتان اضافه کنید ،فکر میکنم مطالب آن برای بچه های علاقمند مفید باشد (ان شاءالله).
التماس دعا .تدین

سلام استاد عزیز
سپاس از پیشنهادتون وبسیار خرسندم که با شما اشنا شدم
حتما این کار خواهم کرد وشماهم لینک شدید استاد اگه شمارتون داشته باشم ممنون میشم تا باهاتون مشاوره کنم

M.akbarizadeh.K سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://oneshut.loxblog.com

سلام استاد
من از بچه های کانون عکس هستم
ممنون از مطالب خوبی که تو وبتون می ذارین
می خواستم اگه میشه لینک وبلاگم رو توی وبتون قرار بدین
درباره عکاسی هست .تازه راه انداختم.
ممنون

سلام عزیز
چشم حتما

یغای شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://bandarabasi.persianblog.ir/

سلام
به روزم

بنیامین چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد