نقد

سلام
بهترنبود عکسای یادگاریتون عکاس میگرفت تالااقل ارزش زدن تویوبلاگ داشته باشه ارزوی سرافرازی (.نظررهبرامامدادی) 

 

 

 

سلام آقای امام دادی
می خوام بدونم این نظر واقعا مال شماست یا نه
چون اگر با شه من بعید میدونم که شما واقعا یک عکاس باشی
اگر از سخنان بی ادبانه شما گذر کنیم وبرسیم به نکات فنی که
البته اهل فن باید نظر بدهند شما هیچ نکته فنی رو در قبال عکسهای یک نوجوان ۱۴ساله مطرح نکردید .
واز نظر بنده عکاسی فقط تکنیک نیست بلکه تفکر به همراه تکنیک است وشما در نوشته خودتون خالی از این نوع رفتار حرفه ای هستید پس به شما پیشنهاد میکنم که در نوع نوشتار خودتون که نمایانگر تفکر شماست  تجدید نظر کنید(.جوابیه برادربزرگوار اقای بانوج) 

 

 

جوابیه رهبرامامدادی 

سلام استاد بزرگوار جناب اقای بانوج
۱ماکوچک شماییم این اغراق نیست۲استادمحترم دوست گرامی ماکه چیزی نگفتیم   کدوم عکس نوجوان ۱۴ساله نقدکردم والله اگه به این میگی نقد؟؟؟؟.......۳جالبه من نمیدونستم  کارهای این وبلاگ اثرهنرمند۱۴ساله است باورکنید۴قرارنیست هرکه عکاس باشه نقدبکنه واهل فن باشه۵البته شما جزبرترین هنرمندای استان هستید .انشالله نظرات کارشناسی وعلمی شمادروبلاکهای دوستان شاهدخواهم بود وبه عنوان یک شاگردازمطالبتون استفاده خواهم کرد.ودرضمن حتما ادب یادمیگیرم۵انشالله درسایه خداوندمتعال سالم وتندرست باشید.چقدردوست دارم چقدرمشتاق شدم حضورا ببینمت. من هنرجوی تصویربرداری وعکاسی هستم وروزهای شنبه.دوشنبه .سه شنبه.وچهارشنبه .درفرهنگسرای طوبی میرم کلاس اگه خواستی بیاهمدیگه روببینیم.

تدوین، میکس، و تروکاژهای صدا و تصویر ویدئو

تدوین، میکس، و تروکاژهای صدا و تصویر ویدئو

اگر هدف کارگردان تلویزیونی ضبط پیوستة تمام برنامه روی نوار باشد و هرگونه انتقال تصویری را روی میز ترکیب تصاویر و در حین ضبط انجام دهد، سپس به همان صورت برنامه را تکثیر کند، دیگر نیازی به تدوین نوار نخواهد بود. اما از طرفی کیفیت اکثر برنامه ها را می‌توان به کمک برداشتهای مجدد یا تغییراتی که اشکالات را تصحیح می‌کند و جایگزینی پلانهای مناسب بهبود بخشید. بنابراین اگر کارگردان مایل به ضبط مجدد تمامی برنامه نباشد، تدوین نوار ویدئو در مرحلة پس از تولید ضرورت می‌یابد.

در سازمانهای بزرگتر تلویزیونی، تدون نوار ویدئو توسط تدوینگر حرفه ای صورت می‌گیرد. در اغلب اوقات، این شخص با نوار ضبط شده ای سر و کار دارد که خود در هنگام ضبط تا حدودی تدوین شده است. وظیفه اصلی این تدوینگر معمولاً جدا کردن بخشهای ناخواسته و میان گذاری برداشتهای ثانویه در برنامه، بازسازی ترتیب صحنهها بر اساس سیر داستانی برنامه، کوتاه کردن صحنه ها و ... است.

ادامه مطلب ...