تلاش برای رسیدن

نظرات 10 + ارسال نظر
VpnServ Team پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

سلام بزرگوار

آموزشکده خوارزمی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com

.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

سلام
سپاس

reerra جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ http://reerra.blogfa.com

سلام.عکس جالبیه اما از اون پسری که قصد داره با چوب به بدن شتر ضربه بزنه اصلا خوشم نمیاد.

سلام بزرگوار
اگه ضربه نزنه به جایی نمیرسه مهربان

نیلوفر شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

به بهانه روز مرد
این مطلب یک طنز اجتماعی است
لطفا دلخور نشوید

پیاده از کنارت گذشتم، گفتی:" چندی خوشگله؟"
سواره از کنارت گذشتم، گفتی:" برو پشت ماشین لباسشویی بنشین!"

در صف نان، نوبتم را گرفتی چون صدایت بلندتر بود
در صف فروشگاه نوبتم را گرفتی چون قدت بلندتر بود
زیرباران منتظر تاکسی بودم، مرا هل دادی و خودت سوار شدی

در تاکسی خودت را به خواب زدی تا سر هر پیچ وزنت را بیندازی روی من
در اتوبوس خودت را به خواب زدی تا مجبور نشوی جایت را به من تعارف کنی

در سینما نیکی کریمی موقع زایمان فریاد کشید و تو پشت سر من بلند گفتی:"زهرمار!"
در خیابان دعوایت شد و تمام ناسزاهایت، فحش خواهر و مادر بود

در پارک، به خاطر بودن تو نتوانستم پاهایم را دراز کنم
نتوانستم به استادیوم بیایم، چون تو شعارهای آب نکشیده می دادی

من باید پوشیده باشم تا تو دینت را حفظ کنی
مرا ارشاد می کنند تا تو ارشاد شوی!

تو ازدواج نکردی و به من گفتی زن گرفتن حماقت است
من ازدواج نکردم و به من گفتی ترشیده

عاشق که شدی مرا به زنجیر انحصارطلبی کشیدی
عاشق که شدم گفتی مادرت باید مرا بپسندد

من باید لباس هایت را بشویم و اتو بزنم تا به تو بگویند خوش تیپ
من باید غذا بپزم و به بچه ها برسم تا به تو بگویند آقای دکتر

وقتی گفتم پوشک بچه را عوض کن، گفتی بچه مال مادر است
وقتی خواستی طلاقم بدهی، گفتی بچه مال پدر است
.
.
.
.
مردی به من نشان بدهید تا امروز را به او تبریک بگویم!

سلام نیلوفرخانم و خواهرعزیزم
ماحضورا خیلی باهم صحبت کردیم.اونقدرا هاهم که میگی مردا اینجوری نیستن.حضورامیام خدمتتون.بیشترتوضیح میدم.البته نوشته های شماهم قبول دارم.چشم مطالبتون درصفحه وبلاگم میزنم.روزمردبه دوفرزند عزیزتون که دراینده براخودشون مرد میشن تبریک میگم.

هیوا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ق.ظ

سلام
عکس خاصی هست که هر کسی فرصت عکاسی کردنش رو نخواهدداشت!
بابت لطفتون ممنون دوست عزیز.
و روزتون هم مبارک.

سلام
ممنون بزرگوار سالم وتندرست باشید

آباده یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام

خسته نباشید جناب امامدادی.

عکس زیبایی شده.

سلام هنرمند بزرگوار ممنون

مریم یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام برادر بزرگتر
روزت مبارک کجایید امروز نبودید اتاق سوت و کور بود ولی پست نیلوفر با حال بود

سلام
ممنون مهربان متشکرم ازمحبت های شما

مریم دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

مرد می خواهی:شاه مردان علی ...
مرد می خواهی: پیامبر عظیم الشان اسلام با آن عشق، محبت و احترام عظیمش به خدیجه ...
مرد می خواهی: امام خمینی با آن نامه ی سراسر مهرش به همسرش ...
مرد می خواهی: دکتر چمران با آن مناجات های عاشقانه اش با خدا ...
مرد می خواهی: نادر ابراهیمی با 40 نامه ی زیبا به همسرش ...
مرد می خواهی: جلال آل احمد که وقتی زندگیش را می خوانی می بینی که ایندو(سیمین و جلال) چقدر به هم احترام میگذاشتند و در مقابل هم خضوع داشتند...
مرد می خواهی: ..........


بازم بگم؟
روزت مبارک هنرمند

سلام
خواهرمهربان ماراشرمنده فرمودید.سپاسگزارم

اصغربشارتی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.photobesharat.blogfa.com

سلام استادعکس زیبایی شده
بروزم

سلام ممنون چشم میام خدمتتون هنرمند خلاق وتوانا

شاعر گلدنویی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.goldno.blogfa.com

سلام کاکای عزیز
عکس بسیار بسیار زیبایی
شده آقای پدر هنرمند روزت
مبارک آقای امامدادی

سلام عزیز. سپاسگزارم .روز پدر برشماهم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد